Новий бренд KW
30/10/20
Італійський сімейний бренд з 70-річним досвідом (від невеличкого магазинчику у передмісті до міжнародної компанії).
Переваги бренду:
- Діапазон +4300 позицій (150 нових щороку)
- Обслуговування клієнтів (вчасні доставки у понад 100 країн)
- Розробка продукції (12% від товарообігу інвестується в інженерію)
- Ощадливе виробництво (60% продукції базується на еко-концепції)
- Система MGT (якість та безпека про навколишнє середовище)
Діапазон продукції:
- Датчики-сенсори
- Електрика системи вихлопу
- Управління температурою
- Датчики-перемикачі
- Деталі системи запалення
Асортимент продукції KW передбачається для 85% всього автомобільного ринку Європи.