Новий бренд KW

30/10/20

Італійський сімейний бренд з 70-річним досвідом (від невеличкого магазинчику у передмісті до міжнародної компанії).
Переваги бренду:

  • Діапазон +4300 позицій (150 нових щороку)
  • Обслуговування клієнтів (вчасні доставки у понад 100 країн)
  • Розробка продукції (12% від товарообігу інвестується в інженерію)
  • Ощадливе виробництво (60% продукції базується на еко-концепції)
  • Система MGT (якість та безпека про навколишнє середовище)

Діапазон продукції:

  • Датчики-сенсори
  • Електрика системи вихлопу
  • Управління температурою
  • Датчики-перемикачі
  • Деталі системи запалення

Асортимент продукції KW передбачається для 85% всього автомобільного ринку Європи.